Koliko god mrzeli reklamne blokove usred filmova ili omiljenih televizijskih emisija, reklame koje slede zasigurno vas neće ostaviti ravnodušne. Iako one nikada nisu emitovane na televiziji, svakako zaslužuju pažnju i priznanje za inventivnost. Upozoravamo vas i da nisu baš prikladne za gledanje u svim prilikama, ali vas uveravamo da ćete neke proizvode nakon gledanja ovih reklama doživljavati sasvim drugačije. Uživajte u zabranjenom marketingu.
1. Bomb(on)astična završnica
30 kratkih i jasnih sekundi ove reklame ne ostavlja previše mesta interpretaciji, sve je onako kako izgleda. Tek venčani mladi par konzumira svoj novi brak u ofucanoj hotelskoj sobi i taman kad pomislite da ste sve videli, iznenadiće vas neviđena kreativnost bogova marketinga, koji u pravom trenutku u priču ubacuju svoj proizvod. Na kraju krajeva, kad bolje razmislite, kad pokušavate da osmislite duhovitu reklamu za bombone, opcije su vam poprilično ograničene.
izvor (trojka)
http://goo.gl/x48Rn
0 коментара:
Постави коментар